środa, 15 października 2014

dzień pełen inspiracji...

...kilka tygodni temu...odwiedził mnie Pan Jarosław, przedstawiciel firm JVD i EKSIM - dystrybutorów tapet z całej europy. Obie firmy głównie współpracują z architektami wnętrz, ale również sklepami, które w swojej ofercie mają tapety. 

Jak widać na załączonym obrazku, spotkanie odbyło się na podwórku. Ze względu na ilość katalogów (blisko 70, jeśli nie więcej) było to najlepsze miejsce. pogoda sprzyjała i tak przy stygnącej kawie przez ponad trzy godziny miałam możliwość przejrzenia wszystkiego co Pan Jarek miał w swoim aucie. Mogę spokojnie zaliczyć ten dzień do tych najprzyjemniejszych jakie mnie spotkały w moim życiu, a zarazem najbardziej zaskakujących, bo nie na co dzień przeglądam sobie katalogi z tapetami na podwórku.

Nie będę opisywać dziś każdego z katalogów po kolei, ponieważ zajęłoby mi to wiele tygodni :-)

Dziś chciała wam przedstawić kilka perełek, które sfotografowałam naprędce na stole w ogródku, a w następnych odcinkach mojego bloga szerzej przedstawię co w swojej ofercie mają JVD i EKSIM.

Kto śledzi mojego bloga chyba już zdążył zauważyć, że lubię oryginalne wzory i dość odważne kolory w tapetach, więc dzisiejsza prezentacja nie powinna nikogo zaskoczyć. Tym razem jednak starałam się pokazać Wam jak różne faktury mają tapety, jak odbijają światło - tego wcześniej u mnie nie było.

































dziś to już wszystko...ale jutro zaczynam prawdziwą walkę z zebranym materiałem ;-) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz