środa, 29 stycznia 2014

HOHENBERGER



zastanawiam się od czego zacząć ten wpis... z katalogami LUMINA, LATIFA I DEVA miałam już styczność i jakoś za pierwszym razem mnie nie urzekły... może potrzebowałam czasu, żeby spojrzeć na nie nowym okiem.

Tapety te są bardzo wysokiej jakości, zaliczają się do tapet ekskluzywnych, ponieważ ceny w zależności od wzoru kształtują się w przedziale od 200-600 zł. Kilka dni temu, jedna z moich klientek wybrała dwa wzory z katalogu LUMINA a wybór tapet zajął jej zaledwie 10 minut. 


Dokładnie wiedziała, czego chciała i dla takich odważnych ludzi są to tapety. Jest w nich dużo złota, wtłaczany welur oraz glimer (brokat). Wymagają dużej wiedzy i doświadczenia od fachowca, który będzie nimi wyklejał pokój.

W dotyku przypominają troszkę sztywną tekturę - dotyczy to tapet z wzorami, tła są bardziej elastyczne.
W katalogach znajdziemy wzory geometryczne (LUMINA) oraz nawiązujące do natury, piękne liście (DEVA). Nie brak również wzorów z ornamentami (LATIFA).

Mnie urzekł jeszcze film z produkcji tapet, który można obejrzeć na stronie producenta. Niewiarygodne jest to, że tak mała fabryka tworzy takie cuda...każda rolka trafia do oddzielnego kartonika. Czy jest tak naprawdę przekonam się jak zamówione tapety trafią do mojego sklepu.

Firma HOHENBERGER słynie jeszcze z kilku wzorów ich zdjęcia prezentuję poniżej.








Jeśli szukacie czegoś w stylu glamour, szykownego to są właśnie tapety dla was. Cenię je za wysoką jakość oraz precyzję z jaką zostały wykonane. Nie mogę się doczekać kuriera z przesyłką, mam nadzieję że się nie rozczarują i rolki będą popakowane w oddzielnych kartonikach ;-)

...rzeczy piękne nie wymagają specjalistycznych technologi tylko dobrego rzemiosła i takie właśnie są tapety HOHENBERGER...

p.s. dotarły tapety...nie były zapakowane w oddzielnych pudełkach... jestem bardzo rozczarowana, ale mimo to miałam małe święto ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz